Hévízi Szent András Reumakórház és Gyógyfürdő
8380 Hévíz, Dr. Schulhof Vilmos sétány 1.
Jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban ÁSZF) a Hévízi Szent András Reumakórház és Gyógyfürdő (továbbiakban „Szolgáltató”) által a www.spaheviz.hu weboldalon keresztül történő belépőjegy és ajándékutalvány vásárlására irányadó általános szerződési feltételeket, és ennek keretében a vásárló (továbbiakban „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együtt „Felek”)
A weboldalon keresztül történő online jegyvásárlással illetve ajándékutalvány vásárlással a Vásárló kijelenti,hogy jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
1.1 Szolgáltató adatai:
• Név: Hévízi Szent András Reumakórház és Gyógyfürdő
• Székhely: 8380 Hévíz Dr. Schulhof Vilmos sétány 1.
• email: info@spaheviz.hu, spaheviz@spaheviz.hu
• Telefonszám: +36 83 501 700
• Adószám: 15813729-2-20
1.2 Jelen ÁSZF a weboldalon keresztül történő online Tófürdő belépőjegy vásárlásával kapcsolatos szerződéskötéshez teljeskörűen szabályozza a Szolgáltató és Vásárló jogait és kötelezettségeit.
1.3 A weboldalon 16. életévét be nem töltött természetes személy nem vásárolhat.
1.4 A Felek közötti szerződés a vásárlás Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, melyeket a Szolgáltató a jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A Felek közti szerződés magyar nyelven jön létre.
1.5 Ajándékutalvány vásárlása esetén a szerződés határozott időre jön létre, időtartama az ajándékutalvány érvényességének vagy felhasználásának (a korábbi időpontig) időpontjáig tart.
1.6 A vevő által hibásan közölt adatok alapján kiállított számla érvénytelenítésére és a számla ismételt kiállítására a számla kiállítás dátumától számított 3 munkanapon belül van lehetőség, a Vásárló írásbeli kérelme után
2.1 Vásárló a jegyekkel és ajándékutalványokkal kapcsolatos részletes információkat a weboldalon érheti el. Amennyiben további információra van szüksége, kérjük lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval Információs elérhetőségein.
2.2 A weboldalon keresztül leadott megrendelést a szolgáltató csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a weboldal felületén a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A hibásan megadott adatokra visszavezethető bármely késedelemért illetve problémáért, hibáért Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.
2.3 A megvásárolt jegy a vásárlás napjától számított 90 napig érvényes, az érvényesség nem hosszabbítható
2.4 A megvásárolt jegy a Tófürdő Schulhof bejáratánál található Információs pultnál váltható be, és kizárólag a beváltás napján használható fel
2.5 A kedvezményes jegyek a kedvezményre jogosító igazolvány felmutatásával válthatók be
A vételár kiegyenlítése belépőjegy és ajándékutalvány vásárlása esetén bankkártyás fizetéssel a Szolgáltató internetes oldaláról továbblépve a vele szerződésben álló bank honlapján történhet.
Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés jóváhagyását követően a rendszer átirányítja a Vásárlót az OTP Bank Zrt. online fizetési felületére. Az itt megadott adatokat kizárólag az OTP Bank Zrt. látja és kezeli, a Szolgáltató rendszerében a fizetési adatok (bankkártyaszám, lejárat, ellenőrző kód) nem jelennek meg és nem kerülnek tárolásra. A banki fizetőoldalon felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Vevő által megadott vásárlási adatok alapján a Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, melyet a vételár megfizetését követően 1 órán belül eljuttat Vevő részére az általa megadott e-mail címre.
4. Elállási / felmondási jog
A weboldalon megvásárolt jegyek vissza nem válthatóak, A megváltott belépőjegy illetve ajándékutalvány árát nem áll módunkban visszatéríteni.
5. Adatvédelem
A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli és azokat kizárólag a weboldalon található Adatvédelmi szabályzatban írtak szerint használja fel. Adatainak kezelésekor a mindenkor érvényben lévő adatvédelmi jogszabályokat tartjuk szem előtt. A Szolgáltató részletes Adatvédelmi szabályzatát megtalálja weboldalunkon.
6. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés
Esetlegesen felmerülő panasz esetén a panasz a Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségeire küldhető postai levél vagy e-mail formájában. A Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja. Személyes panaszkezelésre a Tófürdő Információs Pultjánál van lehetőség nyitvatartási időben.
A Szolgáltató Információs Pultjának elérhetősége:
postai cím : 8380 Hévíz Dr. Schulhof Vilmos sétány 1.
email: spaheviz@spaheviz.hu , info@spaheviz.hu
telefon: +36 30 959 1002, +36 83 501 700